Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Nu är designen på plats.

2010-03-24 - 19:34:00

 

Lite bättre än den andra (; Visserligen så var den snygg,
men lite för dyster för min smak. Och såsmåning om så ska jag ändra
till ännu en ljusare färg. Så fort sommaren tittar fram :}

Nu sitter vi och kollar på 2½ män. Ska åka hem till han nu och kolla
på andra avenyn, och jag vet ju inte om internet funkar på min dator där
så isåfall får ni sova gott och det blir inge mer uppdaterat förens imorgon.

Är så himla sugen på att köpa hårband också,
hittade några på lindex.se men jag vet inte. Men det är så
sjukt snyggt med en slarvig fläta eller knut och ett par
olika hårband till det. Vi får se vad plånboken säger =Þ





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0