Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Klädställning.

2010-03-02 - 22:33:09
 

Idag har jag haft riktiga vårkänslor :} Solen har lyst in i lägenheten hela dagen och värmt riktigt ordentligt. Har städat hela lägenheten, bytt sängkläder och fixat min nya klädställning. Tycker faktiskt att den gjorde sig riktigt bra i mitt lilla rum, sovrum .. vardagsrum .. allrum.

Städade ur lite ur garderoben och la ner alla vinterkläder i förådet så nu hoppas vi på fint väder i minst 7 månader så jag slipper gå ner och hämta dom. Visserligen kommer jag nog göra det inom en månad ändå, men bara för att det ska låta bra när man skriver så skriver jag att jag inte ska ta upp dom på 7 månader.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0