Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Är du rätt för mig? {=

2010-03-23 - 11:00:33
  • Du ska älska att ta kort, inte ett klagomål när
    jag ber dig att fotografera? :}
  • Bryr du dig om vad du har för kläder,
    och är du villig att gå i affärer? :}
  • Är du villig att offra någon av din hobbey minst
    två gånger i veckan för att vara med mig? :}
  • Tänker du vara min pojkvän och inte farsa, behandla mig som
    att jag är din flickvän & inte din dotter? :}



Detdär är dom viktigaste punkterna =o haha.
Självklart är det ett + om du är ;
1 - längre än mig
2 - älskar att laga mat
3 - kan skämma bort mig (a)
4 - har egen lägenhet (MED BALKONG!)
5 - ser bra ut (:
6 - har körkort & bil
7 - inte är så jäkla snål
8 - har jobb, eller iallafall försöker få
9 - lyssnar på sjukt bra musik
10 - inte umgås me småtjejer (;
11 - gulliga sms är bra, men inte till en överdrift.
12 - viktigare att du har fantasi, humor och
vill hitta på saker än att du har ett jäkla myshumör.


Om det finns någon, perfekt, ute någonstans.
Så finns det ju ett fält där man kan kommentera (: haha!♥

[Dethär är ingen kontakt annons. Men pågrund av att
vissa undrar så kan jag väl lika gärna skriva det här
!]




 

Höhö, jag ska gå om 30 minuter och det vill inte mina ben,
dom sover nu. Och jag tror dom gjort det i snart en timme :[
Så jäkla typiskt, nu fattas de ju bara att jag ska halka när jag
är påväg till parken. Det skulle vara som grädden på moset,
eller dom exotiska frukterna på en vit chokladmoussé.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0