Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Sagoland med Medina.

2010-01-07 - 14:52:56
Jag sitter fortfarande vid datorn, och Sebastian har precis
satt på soff-läge han också tillsammns med hans tv-spel. Vi är
så himla lata igentligen. Men jag har ju iallafallsatt fast löshåret,
tränat och käkat halstabletter. Inte så illa pinkat :}

Ska seom jag fixar dendär frisyren nu somjag fick för ett par
dagar sen när jag stod och dansade. Det är väl ändå typiskt?
Den snyggaste frisyren får man när man inte ska ha den.

 

& detdär med att sluta röka. Det känns så meningslöst. :c
alltså jag fyller 17 om elva dagar, så om ett åroch elva dagar får
jag köpa egna cigaretter. Vad är idéen med att sluta röka nu då?
Ett år innnan. När jag vet att jag kommerbörja vid 18 igen.

Kan lika gärna fortsätta skämmas,
få dendär dagliga dosen,
och vara glad.



 
Postat av: Linnea

Tack så mycket, detsamma! (:

2010-01-07 - 15:09:07
URL: http://linnealill.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: jag fixar inte så mycket med mitt hår, så jag har inga bra tips tror jag, haha.

2010-01-07 - 15:24:47
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Nike Balboa

SLUTA röka. Jag hatar det och älskar det, men somsagt lika bra att passa på innan du fyller 18 så du fattar hur jävla idiotiskt det är. Jag menar, vem fan vill se ut som 50 när man är trettio ;p haha.

2010-01-07 - 22:06:55
URL: http://nikesimone.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag älskar den där bilden. Så...rå men ändå så...jag vet inte. Den var grym iaf :)

2010-01-09 - 18:02:48
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: nawis^^

att röka är ju bara dåligt. men hur började du? du är ju bara 17?

2010-01-09 - 18:35:09
URL: http://nawis.blogg.se/
Postat av: Belinda Christensen

Jag började röka när jag var 14 år och nu i veckan så såg jag en reklam "dina bortförklaringar är farligare än vad du tror" (nåt sånt) och jag har försökt sluta röka ungefär 5 ggr tidigare men aldrig lyckats, nu har jag varit rökfri i 5 dagar tack vare den reklamen. Jag har alltid sagt att jag måste röka annars blir jag irriterad, annars mår jag inge bra eller jag ska bara ta en cigarett, du har en bortförklaring till att inte sluta röka "jag kommer ändå börja när jag är 18". Lika bra att du ställer in dig på att aldrig mer röka, för att ha en massa bortförklaringar hjälper inte och rökning är varken bra eller speciellt fräscht..

2010-01-10 - 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0