Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Wish you were here

2010-02-21 - 15:17:09
 
Rednex - Wish you were here

Sitter och kollar på reprisen av Färjan. Igentligen helt ointressant eftersom jag vet
vad som händer. Men jag har ungefär fyra olika kanaler att kolla på. Det slutar
med att jag får sitta och dö samtidigt som jag ser på repriser. :{ Som tur är
finns youtube. Eftersom musik har jag inte heller. Varken på datorn eller
stereon. Visserligen har jag inte ens en stereo.. Men det kvittar mig.

Sitter och letar bland bilder också, på tatueringar. Det är ju meningen att jag
ska börja på armen nästa vecka, men eftersom jag inte hört något mer
så har jag ingen aning om vad som kommer att hända. Men jag hoppas.
Men hoppats, det har jag gjort i ett halvår nu..
Postat av: Lina

gillar din blogg :D

2010-02-21 - 15:44:24
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0