Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

tjenna!...

2010-02-03 - 10:17:44
3bbcfc96814cb53a852c3e405a5d846d.png

Kolla varifrån!

tjenna! Mästerkocken med tandvärk är jag idag ;) hoppas på att få åka hem när sebastian kommer och hälsar på mig, för det är så tråkigt idag. Står bara och steker fisk :( nej tack, då är jag hellre hemma med min tandvärk. Imorgon åker jag hem, skööönt! Har en lägenhet som ska städas, sen ska jag väl ta kort om jag orkar :) & snart är det helg, inget kalas denna helg heller tror jag, men nästa, då jävlar ;) nej, nu ska jag tillbaka till stekbordet, 19 kartonger med fisk ska stekas innan lunch! Ta min praktik någon, snälla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0