Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

tjaaaa...

2010-02-02 - 13:40:19
2921bfdaf503ad2156045720de5de1d6.png

Kolla varifrån!

tjaaaa Darlings! 2 timmar kvar tills jag slutar praktiken, och gud vilken bra dag det varit :} varit glad hela dagen, bara lite trött men det fixar sig när jag kommer hem. Ska sitta vid datorn, sen ska jag sova, om inte mamma blir med ut på promenad. Men det ska man väl inte hoppas så mycket på. Föresten, ska fixa lite med Bloggen senare :} ni får se om ni tycker det blir ett lyckat resultat.

i love my baby <3 jag är glad som får komma hem till helgen och får träffa dig. & caroline, du är mitt ljus i livet. <3

gosh, finns så mycket jag vill skriva, men jag hinner tyvärr inte mer. Jobbet kallar och nu är det bara det tråkigaste kvar.

pusshej!

Postat av: lukes

Anmäl er nu till veckans blogg. Tio stycken finalister väljs ut och mellan dem får man rösta sen. Jag slumpar ut tio stycken finalister så man kan anmäla sig flera gånger så man har större chans. Lycka till!

2010-02-02 - 18:25:59
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0