Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Godmorgon ♣

2010-04-17 - 09:36:54
Mitt humör idag är inte det bästa, och igentligen skulle jag nog behöva
att sova minst 7 timmar till. Men det är så sjukt varmt i lägenheten,
så det är helt omöjligt att somna. Natten har varit hemsk,
vaknade en gång i halv timmen pågrund av myskodrömmar :c

Nu har jag bara ont i ryggen, j ä v l i g t ont i huvudet
och känner mig lite illamående och yr. Dessutom har jag fått
prickar runt munnen, påminner lite om ett munsår fast det är så
sjukt mycket större och det sitter mer mot hakan.
Ingen aning om vad det kan vara.
Döden kanske.



uppdateringen idag kommer nog inte bli så himla
mycket bättre än såhär. Jag ska försöka att bli frisk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0