Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Första April - känslodag.

2010-04-01 - 09:50:27
hur många gånger kan man bli sårad i ett förhållande,
jag tror jag är påväg till världsrekord.
om och om igen, du sårar.
om och om igen, du förstör.
Du förstör alla minnen som jag vill spara med dig,
och du förstör chanserna som jag vill ge.

Jag missade matten idag,
för att du kapar mina ben.
Jag ska hinna till bilden idag,
för att jag måste inse..

Jag berättade för din mamma igår,
hon började gråta. Jag med.
Vi stod ute i regnet och grät. Hon och jag.
Det kändes fel.
Det kändes mer fel att jag sov här.
Men du släpper mig inte,
du bara sårar.
Du använde mig bara,
för att det var coolt att ha tjej.
Nu är det nytt år,
nu ska du ha en ny.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0