Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Veckans tips.

2009-12-23 - 10:42:25

 

Är ni som jag? Förhoppningsvis inte. Jag har fixat alla julklappar
sen långt tillbaka. Men nu dagen innan jul så får jag ont i
magen för att jag är så nervös för att ge bort dom.

Som igår, sebastian fick öppna sin present men jag ville inte
prata med honom under tiden, så jag somnade istället.
Självklart tyckte han om den, men jag är ändå orolig för att
den som får presenten inte ska tycka om den.

För att förhindra att denna känslan kommer så tycker jag,
att ni ska tänka annorlunda. Alltså är veckans tips att tänka
annorlunda
:} Tänkte ge lite förslag.

1. Så länge du är nöjd med julklappen,
så blir säkert den som får julklappen också nöjd.

2. Tänk med hjärtat, inte hjärnan.
Tänker du med hjärtat kan det inte bli annat än bra.

3. Skulle personen inte i fråga tycka om
presenten kan du ju ta den tillbaka,
för du tyckte ju om den iallafall :}

4. Köp inga oseriösa grejer till en person
som du inte har så bra kontakt med,
oseriöst kan det vara när man fyller år,
inte under jul. Jul ska vara snält och trevligt.



Nu kanske domhär tipsen kommer lite alldeles för sent,
men det kommer ju även en jul nästa år ;)
Och dessutom kan man ju använda dom när
man ska köpa presenter och allt detdär också.
Postat av: sarah

jäätte bra tipps, godjul på dig med :)

2009-12-23 - 13:25:02
URL: http://maioranas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0