Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Vad vill jag säga.

2009-12-07 - 23:08:07
Jag har lovat mamma att aldrig kalla mig själv för slyna,
för slyna är ett ord för förnedring. Men för dig gör jag allt.
Jag skulle kunna gå upp till dig, bara för att.

Men sen kommer detdär, att jag vet att du kanske tvekar,
och då får du mig att tveka mera, även om jag inte vill.
Och nu är du gris imot mig, det känns bättre.
Vart fan vill jag komma med mitt liv igentligen?

Att inte ens kunna se på den jag bor med,
utan att se dig. Det betyder väl något, det måste betyda.
Men tydligen inte för dig.
eller har jag fel, spelar du precis som jag?
Betyder det något igentligen?

Play like you want it,
- för allt är bara ett jävla spel.
Sista leveln är min död.
Postat av: elin

sv; jasså :)

Tackdesamma! :)

2009-12-08 - 07:24:54
URL: http://elitols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0