Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
LIPSTICKSEX -

Kvällsshake.

2009-12-30 - 21:54:16
 
 
 
 

Då har jag tagit oskulden på en av mina julklappar,
och innan vi fick reda på hur den fungerade så tyckte jag det
var riktigt krångligt. Men när jag råkade sätta handen på den,
så startade den och rörde om i grytan ordentligt ;)

Har du också en smoothie-maskin hemma,
men inte riktigt vet vad du ska blanda i?
Här har du ett recept som du kan prova.

dethär räckte till 2 personer
(stora portioner)

Ingredienser ;
1 banan
2 kiwi's
½ apelsin
1½-2 dl filmjölk

Vi blandade ihop allting och lät min lilla
disneyfirgur sköta resten, och fy vad gott det var!
Och inte bara gott, nyttig kvällsfika också.

Det bästa utav allt var att det tog bort sötbegäret,
och att det gick så himla fort att göra iordning.
Det jobbigaste var helt klart disken,
eftersom jag inte är lyckligt lottad och har diskmaskin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0